Небезпечні київські маршрутки: транспорт горить і губить колеса

20 Червня 2017, 08:51

Технічний стан багатьох бусів, які працюють в столиці як маршрутні таксі, незадовільний

 

<p style="text-align: justify;">Пожежа. Маршрутка №317 загорілася через коротке замикання. Фото: KyivOperativ</p>
Пожежа. Маршрутка №317 загорілася через коротке замикання. Фото: KyivOperativ

З початку року в столиці скасували близько 10 таксомоторних маршрутів, які дублюють громадський транспорт. Серед них і популярні №230, 238, 412, 545. Скорочено маршрут №429, кінцеву зупинку якого перенесли з вул. Хрещатик на Терещенківську. На сьогодні в Києві діє 155 таксомоторних маршрутів, торік їх було 171.

Як пояснюють в КМДА, технічний стан багатьох бусів, які працюють в столиці як маршрутні таксі, незадовільний. Наприклад, в січні на Харківському шосе під час руху у маршрутки №529 відвалився задній міст, в березні на Березняках маршрутка №599 загубила заднє колесо, під'їжджаючи до зупинки, а на початку червня в салоні буса №455 на проспекті Перемоги вибухнула система охолодження, коли маршрутка тільки від'їхала від зупинки. Гаряча рідина, що виплеснулася, потрапила на людей і водія. Як розповів водій, його маршрутка щодня проходить техогляд, і все було в порядку, а можливою причиною вибуху міг стати перегрів. На щастя, в усіх випадках ніхто серйозно не постраждав.

За словами начальника комунальної служби перевезень КМДА Сергія Савтиря, кожні півроку техстан маршруток перевіряють незалежні сервісні центри. А щодня перед виходом на маршрут транспорт перевіряють механіки підприємств. При цьому ніде не регламентовано, скільки мікроавтобус може працювати на маршруті – рік, два чи п'ять.

"Щороку, згідно з договором, укладеним з містом, перевізники зобов'язані на 20% оновлювати свої рухомі склади новими намистом протягом п'яти років. З тими, хто не виконуватиме зобов'язання, розриватимемо договори", – говорить Савтирь. До слова, ще минулого року міська влада планували протягом двох-трьох років закрити близько 80 маршрутів, замінивши їх автобусами. Скільки маршрутів буде ще скорочено цього року, поки що невідомо.

Непоодинокими є подібні НП і з приміськими маршрутками. У понеділок ввечері на пр. Бажана поруч з метро "Харківська" спалахнула маршрутка "Еталон" №317 (ст. м. "Харківська – м. Бориспіль). Полум'я загасили пожежники. В результаті НП пошкоджено моторний відсік, панель приладів та лобове скло. Обійшлося без постраждалих.

Як пояснює виконавчий директор асоціації автомобільних перевезень Київщини Олексій Павленко, причиною пожежі в маршрутці стало коротке замикання електропроводки. "З тієї ж причини на початку червня в Броварах загорілася маршрутка №411. Всі загоряння автобусів, зазвичай, відбуваються через електропроводку незалежно від того, старий бус чи новий", – пояснює Павленко.

Пасажири техстаном маршруток незадоволені. "Давно пора замінити маршрутки на нові. Ті, що їздять, розвалюються на ходу", – вважає киянка Марина Назарчук.

13 червня на сайті електронних петицій Київради з'явилася ініціатива про заборону експлуатації маршрутних таксі типу "Богдан" в Києві і області. Автори петиції підкреслюють, що цей вид транспорту є небезпечним для пасажирів та інших учасників дорожнього руху. За тиждень петицію підписали понад 1600 осіб з 10 тисяч, необхідних для розгляду петиції.

Ви зараз переглядаєте новину "Небезпечні київські маршрутки: транспорт горить і губить колеса". Інші Новини транспорту Києва дивіться в блоці "Останні новини"

Автор:

Ірина Гінжул

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...