Рік без паркувальників в Києві: плюси і мінуси

3 Вересня 2018, 11:58

Виручка зросла, а перехоплювальні паркінги тільки обіцяють

<p style="text-align: justify;">Пішли в минуле. Паркувальників скасували минулого року</p>
Пішли в минуле. Паркувальників скасували минулого року. Автор фото: Анатолiй Бойко, "Сегодня"

Минув рік відтоді, як в столиці набули чинності нові правила паркування. З серпня 2017-го вони зобов'язують водіїв оплачувати цю послугу самостійно, наприклад, через мобільний або паркомати, а не давати гроші в руки паркувальникам, як це було раніше. "Сегодня" з'ясувала, як за цей час змінилося паркування в столиці.

ЛОВЛЯТЬ ШАХРАЇВ. У КП "Київтранспарксервіс" запевняють: завдяки новим правилам вдалося збільшити надходження від оплати парковок. За першу половину 2018 року сума від оплати паркувань становила 33,2 млн грн, за аналогічний період минулого було 32,3 млн грн. Різниця – майже мільйон. Оплатити паркування водії можуть через паркомати, мобільні телефони, а також талонами (на годину, день, місяць, квартал), які можна купити в кіосках "Союздруку" або на сайті КП "ГіОЦ"

"Для оплати послуги водії найчастіше користуються мобільними додатками і придбавають талони", – розповіли в "Київтранспарксервісі".

Підприємству доводиться боротися з лжепаркувальниками. Офіційно паркувальників скасували ще минулого року. Відтоді шахраї під виглядом працівників "Київтранспарксервісу" беруть гроші з водіїв за паркування.

"Ми регулярно проводимо рейди з поліцією і робимо все можливе, щоб не допустити таких випадків в майбутньому", – розповіли в КП.

ПЛАНИ. Тим часом в мерії намагаються вирішити проблему стихійних парковок, створюючи на тротуарах паркувальні "кишені" – спеціальні поглиблення уздовж доріг, щоб водії не залишали машини на проїжджій частині. Такі "кишені" вже з'явилися на вулицях Богдана Хмельницького, Леонтовича, а також біля метро "Печерська".

Також міська влада обіцяє нарешті почати облаштовувати перехоплювальні паркінги. Вони можуть з'явитися при в'їзді до міста біля метро "Лісова", "Академмістечко", "Виставковий центр" (р-н ВДНГ).

"Ви залишаєте авто на такому майданчику, отримуєте талончик і далі продовжуєте шлях на громадському транспорті. Тим, хто користуватиметься перехоплювальними паркінгами, можливо, будуть надані знижки на проїзд в громадському транспорті", – пояснив "Сегодня" радник мера Києва Дмитро Білоцерківець.

Також невеликі перехоплювальні парковки на 100-200 місць хочуть облаштувати при в'їзді до центру. Втім, коли вони з'являться, наразі неясно. Залишається нереалізованою і ідея багаторівневої роторної парковки біля мерії. Тендер на її покупку за 3 млн грн провели минулого року. Встановити конструкцію, розраховану на 10 авто, повинні були в вересні 2017 року, але минув вже рік, а парковка так і не з'явилася.

З 27 вересня – штрафи і евакуація

27 27 вересня в місті стартує наступний етап паркувальної реформи. Порушників паркування, крім патрульних, зможуть штрафувати спеціальні інспектори, а неправильно припарковані авто будуть евакуювати на штрафмайданчики.

"Зараз при департаменті транспорту КМДА створюється профільна інспекція, яка займатиметься штрафуванням порушників і виявленням авто, які підлягають евакуації", – говорить Дмитро Білоцерківець. Впровадження паркувальної реформи почнуть з 60 вулиць. Йдеться про об'єкти, де минулого року заборонили паркування, в тому числі вул. Хрещатик, Михайлівська, Басейна, Гетьмана, Тараса Шевченка, проспекти Степана Бандери, Броварський. "Виконувати це рішення минулого року було неможливо через те, що не був ухвалений закон про паркувальну реформу. Неправильно припарковані авто почнуть евакуювати саме з цих вулиць. Це буде поступовий процес", – говорить радник мера Києва.

Нагадаємо, минулого року в столиці оплата за стоянку стала повністю автоматизованою – водії повинні робити це через паркомати або мобільний додаток.

Якщо хтось вимагатиме гроші за паркування, в "Київтранспарксервісі" радять відразу телефонувати до поліції. Офіційно за рішенням київської влади носити спецодяг і працювати на паркінгах ніхто не має права.

Ви зараз переглядаєте новину "Рік без паркувальників в Києві: плюси і мінуси". Інші Новини транспорту Києва дивіться в блоці "Останні новини"

Автор:

Ірина Гінжул

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...