Віталій Кличко: "Ми продовжуємо масштабний ремонт доріг в столиці"

Новини Києва

12 Липня 2018, 09:00

<p style="text-align: justify;">Рух транспорту по розв'язці на перетині проспекту Леся Курбаса та вулиць Гната Юри та Володимира Покотило буде відкрито вже через тиждень</p>
Рух транспорту по розв'язці на перетині проспекту Леся Курбаса та вулиць Гната Юри та Володимира Покотило буде відкрито вже через тиждень

Київська влада продовжує масштабний ремонт доріг в столиці. Зокрема, вже через тиждень запустять рух транспорту по оновленій розв'язці на перетині проспекту Леся Курбаса та вулиць Гната Юри та Володимира Покотило. А до кінця року в місті планують капітально відремонтувати ще ряд важливих інфраструктурних об'єктів. Про це нам в інтерв'ю розповів мер Києва Віталій Кличко.

"ЗАВДЯКИ КАПІТАЛЬНОМУ РЕМОНТУ КИЇВСЬКІ РОЗВ'ЯЗКИ ОТРИМАЮТЬ "ДРУГЕ ЖИТТЯ"

- Київських водіїв хвилює питання: чого нам чекати в зв'язку зі зміною схеми руху на Подолі?

- Давайте виходити з того, що Поділ – історичний район столиці. Сюди приходять не тільки кияни, а й гості нашого міста. Прогулятися по вуличках старого міста, відвідати кафе, маленькі ресторанчики. І було багато звернень і петицій киян з проханням зробити частину Подолу пішохідною зоною. Ми зі свого боку впроваджуємо кращий світовий досвід, робимо Київ привабливим для туристів і комфортним для його жителів. І ми розуміємо, що необхідно реалізувати той великий туристичний потенціал, який є у столиці. Щоб до нас приїжджали гості з інших міст і країн, щоб про Київ говорили, щоб ним захоплювалися.

Саме з метою підвищення туристичної привабливості історичного Подолу ми збільшуємо тут простір, призначений тільки для пішоходів. Планується повне перекриття руху автотранспорту перед центральними корпусами Києво-Могилянської академії з розширенням існуючої пішохідної частини Контрактової площі. Саме в зв'язку з облаштуванням пішохідної зони і відбуваються зміни в русі автотранспорту на Подолі. Так, ми плануємо потік транспорту з вулиці Братської направити на вулицю Волоську. Також більшість вулиць будуть переведені в односторонній режим руху транспорту. Тільки вулиця Почайнинська залишиться з двостороннім рухом. При цьому для зручності пасажирів громадського транспорту збільшимо кількість автобусів на маршрутах.

Також в рамках реалізації проекту "пешеходизаціі" на Подолі здійснено реконструкцію шести світлофорних об'єктів відповідно до нової схеми організації дорожнього руху. Крім того, встановили два нових світлофори – на перехрестях вулиць Набережно-Хрещатицькій і Хорива, а також Волоській і Хорива. Триває розробка схеми облаштування додаткових місць для паркування автомобілів.

- А що з розв'язкою на "кільцевому" мосту на Борщагівці – коли її закінчать ремонтувати?

- Рух транспорту по розв'язці на перетині проспекту Леся Курбаса та вулиць Гната Юри та Володимира Покотило буде відкрито вже через тиждень. А до кінця серпня повністю введемо в експлуатацію оновлену розв'язку з упорядкованою прилеглою територією. Поспішати тут не можна, адже це дуже важливий і складний об'єкт. Побудували його в 1972 році, і з того часу жодного разу не ремонтували! Зараз на розв'язці триває ремонт відразу трьох шляхопроводів і чотирьох підземних пішохідних переходів. Зокрема, тут укладено нове асфальтне покриття загальною площею понад 8 тис. квадратних метрів. Уже встановили нове світлодіодне освітлення на під'їздах до розв'язки в напрямку Кільцевої дороги. Була виконана заміна шести деформаційних швів. Також встановлять нову огорожу і нові світлофори. Як і на всіх об'єктах капітального ремонту, – озеленять прилеглу територію.

Ми продовжуємо масштабний ремонт доріг в столиці. І одна з основних задач – капітально відремонтувати великі транспортні розв'язки. Це і поліпшить трафік руху на основних магістралях, і розвантажить центральні вулиці. На сьогоднішній день, крім транспортної розв'язки на перетині Леся Курбаса, Гната Юри та Володимира Покотило, триває ремонт шляхопроводу на перетині проспекту Космонавта Комарова і бульвару Вацлава Гавела, шляхопроводу на перетині вулиць Олени Теліги та Кирилівської. А також – на вулиці Алма-Атинській.

- Всі ці розв'язки ремонтуються капітально?

- Звичайно, адже ці шляхопроводи не ремонтували понад 40, а деякі і 50 років. На Алма-Атинській, наприклад, не було капремонту з 1959 року, на перетині вул. Олени Теліги та Кирилівської – з 1963 року, шляхопровід на перетині проспекту Космонавта Комарова і бульвару Вацлава Гавела не оновлюється з 1976 року. Тепер ці споруди, завдяки капітальному ремонту, отримають "друге життя".

Крім робіт з капремонту, триває і поточний ремонт інфраструктурних об'єктів. Зокрема, сьогодні в роботі чотири пішохідних мости на перетині проспекту Перемоги та Кільцевої дороги – з боку автостанції "Дачна", кінотеатру "Екран", а також Академмістечка і Петропавлівської Борщагівки.

"БІЛЬШІСТЬ З ЗАПЛАНОВАНИХ НА ЦЕЙ РІК ДОРОЖНІХ РОБІТ ПОТРІБНО ЗАВЕРШИТИ В ЛІТНІЙ ПЕРІОД"

- Яка зараз в цілому ситуація з ремонтом доріг в Києві?

- За попередні два роки в столиці капітально відремонтували 502 кілометри доріг, які тепер відповідають європейським стандартам. І в цьому році ми поставили перед собою завдання відремонтувати ключові магістралі, від яких залежить інтенсивність і комфортність руху в місті. А потім поступово перейдемо до ремонту і маленьких вулиць. До кінця сезону плануємо відремонтувати, не менше 300 кілометрів доріг. Причому я попередив, що більшу частину із запланованих на цей рік робіт необхідно завершити в літній період.

- Звучить відмінно, але в якому стані будуть оновлені дороги через рік-два?..

- Після того як ми поставили умовою при укладенні договорів з підрядними організаціями, що вони дають п'ятирічну гарантію на нову дорогу, підрядникам стало просто невигідно робити роботу неякісно. Адже якщо за п'ять років будуть виявлені які-небудь недоліки, якщо дорога почне руйнуватися – вони ремонтують її за свій рахунок. Прецеденти вже були – починаючи з 2015 року підрядникам довелося витратити більше 35 млн гривень на гарантійні ремонти.

- Корисна ініціатива. А в чому користь Києву від недавнього вступу до Всесвітньої асоціації автомобільних магістралей?

- Наше завдання – використати найкращий світовий досвід по ремонту доріг, оновлення транспортної інфраструктури. Ставши членом асоціації, Київ отримує великий імпульс для того, щоб рівнятися на найкращі країни світу, найкращі міста за якістю і комфортом доріг. Уже в кінці жовтня в Києві відбудеться міжнародний семінар Асоціації. На цьому заході ми, зокрема, розраховуємо отримати рекомендації і пропозиції щодо впровадження новітніх технологій в оновленні міської інфраструктури.

Примітно, що Київ виявився першою столицею в Європі, яка стала окремим суб'єктом Асоціації. В основному в ній представлені країни на рівні урядів.

"СКВЕР БІЛЯ КІНОТЕАТРУ "ЖОВТЕНЬ" СТАНЕ РОДЗИНКОЮ ПОДОЛУ"

- Днями ви відкрили відремонтований сквер навпроти кінотеатру "Жовтень" на Подолі. Наскільки я пам'ятаю, його хотіли віддати під забудову?

- Дійсно, ще за часів Черновецького (екс-мер Києва Леонід Черновецький, – ред.) цей сквер хотіли забудувати. Однак завдяки громадськості та відповідальним депутатам ми відстояли цю ділянку. І зараз там сучасний сквер з фонтаном, ігровим і спортивним майданчиками, новим освітленням.

- Розкажіть докладніше, які роботи проведені в цьому сквері?

- Там повністю оновили тротуари і доріжки, облаштували їх декоративною плиткою. Також в сквері встановили автоматичну систему поливу, світлодіодне освітлення, поставили нові лавки, урни для сміття. Тут тепер є дитячий та спортивний майданчики. Також в літній період тут буде працювати ноу-хау від спеки – рамка для розпилення води.

А ще в сквері здійснили повну реконструкцію фонтану. Про нього хочу розповісти докладніше. Фонтан складається з чаші діаметром 7 метрів, в якій встановлено два ринги – закільцьовані труби з форсунками, через які вода викидається на висоту 2,5 метра і 1,5 метра. Фонтан обладнаний новою системою фільтрації та знезараження води. А ввечері він підсвічується різними кольорами. До речі нагадаю, що за останні чотири роки в Києві реконструювали фонтани на Русанівському каналі, на Майдані Незалежності, на Хрещатику.

Упевнений – сквер біля кінотеатру "Жовтень" стане родзинкою Подолу. Тут можна відпочити від міської метушні, погуляти з дітьми і в спеку посидіти біля фонтану. Я радий, що Київ стає більш комфортним в плані відпочинку!

- Чим ще найближчим часом плануєте порадувати киян?

- Уже цього тижня ми відкриємо оновлені сходи на Старокиївській горі – з Пейзажної алеї до урочища Гончарі-Кожум'яки. Вони стануть частиною туристичного маршруту, який з'єднає Поділ, Пейзажну алею, Алею художників з Володимирською гіркою, а після спорудження в наступному році пішохідного моста – і з Аркою Дружби народів. Плануємо запустити цей міст до дня міста в 2019-му. До речі, його в Києві хотіли побудувати ще понад 100 років тому. Упевнений, новий міст зробить столицю ще більш привабливою з туристичної точки зору.

Всього ж за чотири роки ми зробили колосальний обсяг роботи – відремонтували і реконструювали 300 парків і скверів. Статус парку або скверу в столиці надали 120 зелених зон. Зокрема, після капітального ремонту в минулому році відкрили першу чергу парку "Наталка" на Оболоні – зараз там ведуться роботи з облаштування другої черги. Також в цьому році презентували оновлені парки "Відрадний", "Володимирська гірка", першу чергу в парку "Перемога". І сьогодні столична влада працює над тим, щоб в кожному районі була своя зона відпочинку рівня парку "Наталка".

Сергій Афонін

Ви зараз переглядаєте новину "Віталій Кличко: "Ми продовжуємо масштабний ремонт доріг в столиці"". Інші Влада Києва дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...