Живий квартал Respublika – новий формат на ринку української нерухомості

Новини Києва

1 Березня 2018, 17:58

28 лютого почесний президент компанії KAN Development Ігор Ніконов і головний архітектор компанії ARCHIMA представили Житловий квартал Respublika

Живий квартал Respublika – новий формат на ринку української нерухомості

За 18 років роботи компанія KAN Development зарекомендувала себе на ринку нерухомості інноваційними підходами до об'єктів, що зводяться. "Ми не будуємо бетонні коробки, ми створюємо середовище проживання. Іншими словами, в нашому побуті немає поняття "спальний район", – зауважив Ігор Ніконов.

Живий квартал Respublika (www.respublika.kiev.ua) став продовженням проектів квартальної забудови, що розвиваються спільними зусиллями компаній KAN Development і архітектурної майстерні ARCHIMATIKA. Головний архітектор компанії ARCHIMATIKA Дмитро Васильєв зазначив, що новий житловий квартал відрізняється збалансованістю всіх складових сучасного життя людини. "У нашій роботі враховані інтереси мами з коляскою, пішохода і водія, дитини та літньої людини", – пояснює архітектор. Він зазначив, що після завершення реалізації Respublika стане найбільшим житловим районом за всю історію України. "Він буде помітний навіть з космосу", – пожартував Васильєв. Фактично створюється ціле місто з чистого аркуша, якісна середовище проживання, яка твориться з нуля. Завдяки великій площі і низькій поверховості авторам проекту вдалося створити комфортне середовище, в якому люди не обмежені стінами своїх квартир. Продажі в Respublika стартують вже в березні. Перший будинок буде введений в експлуатацію 2019 році. Вартість квадратного метра буде від 17,5 тис. грн.

Однак привертає квартал не тільки і не стільки своїми масштабами. Розробники врахували останні тенденції, спрямовані на створення проектів сталого розвитку. Так, в новому кварталі витрати на опалення будуть в 2,5 рази менше (як і в проектах "Комфорт Таун", "Централ Парк" тощо), ніж в середньому по Києву. Жителі кварталу Respublika отримали в розпорядження двори без автомобілів. Так реалізувався підхід з поділом зон для відпочинку, занять спортом і місць для паркування машин. При цьому навіть якщо на кожну квартиру припадатиме по два авто, для всіх знайдеться місце для парковки.

photo_2018-02-28_20-35-25

Respublika, за словами його творців, – це спільнота відкритих людей. Таких, які відкриті до сприйняття нового. Людей активних, енергійних, які розвиваються. У проекті втілюється в життя ідея sharing culture- жителі кварталу безкоштовно можуть користуватися велосипедами, тенісними ракетками або м'ячами. "Ми хочемо дати приклад дітям – відірвати їх від гаджетів і показати переваги активного життя на власному прикладі", – зазначає доповідач. Важливими складовими кварталу стане ком'юніті-центр Public – осередок ресторанів, кафе, дитячих ігрових майданчиків та інших можливостей для спілкування.

Перші поверхи, віддані під невеликі заклади сфери обслуговування та громадського харчування, зроблять вулиці кварталу жвавими, красивими і, водночас, забезпечать все необхідне під рукою.

Несподіваним рішенням стала похила зелена покрівля в Public центрі. Взимку вона стане сніжною гіркою, на якій зможе спускатися малеча. Погодьтеся – рідкісна і майже забута в сучасних кам'яних джунглях дитяча розвага.

Цілий гектар займе Академія спорту: 7 ігрових полів для різних видів спорту, тренажерна зона, трибуни для уболівальників і зона пікніків. І навіть перший в Україні майданчик для падл-тенісу. Нарешті і у нас в Києві передбачена навіть суперпродвинутий майданчик для вигулу собак!

Цікавою опцією стануть розташовані на першому поверху сторіджі – просторі приміщення. Де власники квартир зможуть зберігати великогабаритні речі. Наприклад – той же велосипед або санки.

На закінчення автори проекту ще раз акцентували увагу, що квартал Respublika – це проект нових можливостей. Це буде Республіка відкритих до нового людей.

Також в рамках презентації був представлений новий переосмислений образ компанії в цілому. Тепер KAN Development стає просто KAN. Логотип став простіше, легше, зрозуміліше і відкритіше. Також в компанії зазначили, що завжди готові до діалогу, до загальних ідей. Про це і новий слоган KAN: створюй з нами.

"Ми 18 років створюємо обличчя нового Києва, а тепер ми змінюється самі, щоб стати сучасніше і ближче до наших клієнтів і киян".

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...