У Києві прийматимуть скарги на неякісні товари та послуги

14 Березня 2018, 17:51

По телефону 15-51 можна поскаржитися на недобросовісних підприємців

 

<p style="text-align: justify;">У мерії обіцяють реагувати на скарги. Фото: dan-news.info</p>
У мерії обіцяють реагувати на скарги. Фото: dan-news.info

У Києві запустили цілодобову гарячу лінію з питань захисту прав споживачів. Городяни можуть скаржитися на неякісний товар або послуги за телефоном 15-51.

Тут людей проконсультують, що робити, якщо вас обважили, неякісно надали побутові послуги або погано відремонтували техніку.

У мерії обіцяють реагувати на скарги і впевнені, що така роз'яснювальна робота не дозволить недобросовісним підприємцям заробити на необізнаності покупців і створить умови для конкуренції на ринку надання послуг.

Як ми писали раніше, Контактний центр мерії, мабуть, єдине місце в місті, куди стікаються всі скарги киян по телефону 15-51. За минулий рік кількість заяв городян досягло майже мільйона, що на 15% більше, ніж в 2016 році.

Нагадаємо, раніше ми писали, що якщо ви не хочете довго чекати відповіді колл-центру – намагайтеся дзвонити в середу, в другій половині дня, а перед дзвінком – чітко сформулюйте свої питання, щоб не забирати час у іншого абонента.

Так ми розповідали про те, як працюється в великому колл-центрі.

Автор:

Ірина Гінжул

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...