Кияни можуть отримати консультацію з електропостачання через Facebook

7 Червня 2018, 14:49

В середньому онлайн-консультант відповідає протягом 11 хвилин після звернення клієнта

Кияни можуть отримати консультацію з електропостачання через Facebook

За останній місяць майже 300 клієнтів скористалися консультаціями з електропостачання на сторінці "ДТЕК Київські електромережі" в Facebook. Це швидко і зручно: в середньому онлайн-консультант відповідає протягом 11 хвилин після звернення клієнта. Також багато клієнтів почали передавати показання електролічильників на 1 число.

У чаті Facebook-сторінки "ДТЕК Київські електромережі" клієнти можуть отримати інформацію з будь-яких питань електропостачання: перевірити інформацію про нарахування та розрахунках, дізнатися терміни відновлення електроенергії, передати показання електролічильника, замовити послугу тощо.

Підписатися на сторінку можна, натиснувши кнопку "Подобається" на сторінці за посиланням: www.facebook.com/kyivsky.elektromerezhi/. Пропонуємо перевірити, як працює новий сервіс і розповісти про досвід онлайн-обслуговування знайомим і друзям!

Отримати інформацію з електропостачання можна також за допомогою:

  • особистого кабінету з електроенергії на сайті dtek-kem.com.ua;
  • контакт-центру за тел. 1588 (для стаціонарних телефонів, мобільних Vodafone і Київстар) або (044) 202-1588;
  • мобільного додатка "ДТЕК Київські Електромережі" з електроенергії для IOS і Android- пристроїв;
  • форми зворотного зв'язку на сайті dtek-kem.com.ua.

Ви зараз переглядаєте новину "Кияни можуть отримати консультацію з електропостачання через Facebook". Інші Комунальні послуги Києва дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...