Реконструкція станції метро "Лівобережна" в Києві: пасажири скаржаться на незручності і бояться тисняви в будні дні

20 Лютого 2017, 07:33

Мозаїку не чіпатимуть, а стару плитку з колон зіб'ють

На ремонті. Вхід до вестибюлю №2 завішаний оголошеннями і обгороджений попереджувальною стрічкою
На платформі. Пасажири не помічають покажчиків, що з'явилися
фото: Анатолий Бойко

До Євробачення почався капітальний ремонт станції метро "Лівобережна", якою щодня користуються близько 50 тис. пасажирів. Закінчити реконструкцію повинні до кінця квітня. Поки що на вхід і вихід закрили тільки один вестибюль №2, що веде в бік міської електрички. Відремонтувати його обіцяють до кінця березня. "Сегодня" побувала на місці і подивилася, як йде ремонт.

РОБОТИ. Вчора вхід на станцію був обгороджений червоно-білою стрічкою, а на дверях висіли оголошення: "Вестибюль закритий на капітальний ремонт. Для входу на станцію пропонуємо скористатися іншим вестибюлем. Приносимо вибачення за тимчасові труднощі". За закритими дверима було чути, як працює техніка, а на підлозі виднілися купи збитої зі стін плитки.

Багато городян за звичкою намагалися скористатися неробочим вестибюлем, але, побачивши огорожу, розверталися і йшли, деякі, щоправда, лаючись. Закриттю входу зраділа тільки група школярів молодших класів. З криком: "Метро замінували!" кілька дітей обліпили прозорі двері і почали з цікавістю розглядати те, що відбувається всередині. "У суботу багато незадоволених було", – розповів "Сегодня" продавець в кав'ярні по сусідству.

НЕЗРУЧНОСТІ. Щоб потрапити в метро на єдиний робочий вестибюль (його закриють на ремонт у березні), городянам доводилося переходити дорогу і обходити два ТРЦ. На пероні станції можна було спостерігати аналогічну картину. Пасажири висаджувалися з поїздів, що прибувають, і, не помічаючи розклеєних покажчиків, йшли за звичкою на непрацюючий вихід, де зустрічали перепону у вигляді стрічки-огорожі на дверях. Деякі в розгубленості починали бігати по перону зі словами: "А як же тепер вийти з метро?". "Уявляю, яка тут тиснява буде в будній день", – зізналася киянка Марина Петрівна. "То що, якщо кілька осіб завжди всім незадоволені, ремонтувати не треба? Я ось радий, що станція буде новою та сучасною", – парирував на обурення киянин Анатолій.

У МЕТАЛІ І БЕЗ МАФІВ. На пероні "Сегодня" зустріла і одного з робітників, який вимірював рулеткою довжину мозаїк на колонах. "Мозаїку не чіпатимуть, а стару плитку з колон зіб'ють. Їх нібито повинні обшити металом", – розповів робітник. Як повідомили в метрополітені, ремонтуватимуть перон паралельно з вестибюлями, але всі роботи проводитимуться по ночах. "На пероні замінимо старе освітлення на сучасне LED і встановимо нову систему сигналізації", – розповіли в столичній підземці.

Має намір міська влада упорядкувати і прилеглу до станції територію. Її очистять від МАФів і реклами, замінять старі огорожі і зупинкові комплекси, проведуть капремонт асфальтового покриття, зливостоків (територію регулярно заливає під час травневих дощів).

Городяни зникненню "Шанхая" на "Лівобережній" раді. "Нарешті є надія, що приберуть частину цього базару-вокзалу. Постійний бруд вже набрид", – говорить місцева жителька Олена Романенко. Однак, за словами продавців, з'їжджати вони не мають наміру. "Ми нікуди не переїжджатимемо, і нам ніхто і нічого не говорив про це", – розповіли нам в кава-кіоску поруч з метро.

Незвичайні тунелі

Цього року почнуть будівництво метро на Виноградар з 6 станцій. Перші дві – "Мостиська" і "Проспект Правди" – відкриють наприкінці 2019 року. "Від станції "Мостиська" на житловий масив заплановані тунелі, розташовані один над одним, а не паралельно, там багато комунікацій. Станція "Мостиська" – на перетині вулиць Межової і Білицької. А "Проспект Правди" – на перетині однойменного проспекту і вул. Межової", – повідомили в Київраді.

Автор:

Ірина Гінжул

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...

Комментарi

залишилось символів: 1000 Правила коментування